Wednesday, March 11, 2015

Raya 2014 - PART I

Assalamulaikum dan Selamat Petang....

Jumpa lagi kite yer...semangat nak berblogging ni ...rajin la katakan...hihi...Kali ni aku nak update sikit pasal Raya aku dan family tahun 2014.Semua entry kali ni aku rewind balik..Biasalah bila dah lama x update..jadi banyakla cite nak dikongsi..


Nak dijadikan cite la kan..aku dan family ni xpenah pun ade warna tema ni sepanjang hidup aku kat atas muka bumi ni selama 28 tahun..opsss..pecah rahsia da tua...Tiba-tiba adik aku yg nombor 4 nak pakai baju merah..jadi kiteorang putuskan tahun ni semua kena pakai baju merahhh.Kata nak sedondon kan..??

Tuan tanah..Colour block sikit..Aaummmmm!

with adik ema manje..
Masa raya tahun lepas...gambar-gambar semua guna monopod...masa tu kan tengah mabuk selpi...hahaha...Jadi biasalah kan budak-budak baru dapat monopod ni paham-paham je lah ekkk...
Layan je lah adik kakak sekalian...











adik lelaki 3 orang...

4 beradik

amboiiii!!! ganasnyer...

adik ise..

adik zamri..



To be continued....

No comments:

Post a Comment