Sunday, March 15, 2015

Raya 2014 - PART II

Assalamualaikum adik kakok ambo...

Kite sambung upload pic raye tahun lepas ok..Nak buat macam mana kan banyak sangat gambar selpi..selpok dan sebagainya..Kali ni kite belanje gambar masa kite pi beraya ke rumah bff kite..
Sila jamu mata..

welfie pakai monopod...popular btul galah ni..

with my bff (cik muni)

peace yoooo!!

senyum blako..

gambar ni masa kat kg Pasir Puteh.

dalam kete pun jadi lah..

Oklah adik kakok..sekian ajelah untuk entry kali ni...Nak upload semua gambar memang banyak..Penat akak dik..Tu pun dah banyak..kang buh banyak2 kang ade pulak yang meluat nak nengoknyer...

Sekian,..terima kasih. Andai ada umur panjang kita jumpa lagi Raya 2015 nanti bulan 7 nti k.... InsyaALLAH..Amin..


-Wassalam-