Tuesday, March 10, 2015

Majlis Perkahwinan Adik My Bestfriend...(Throwback)

Haloooo...Assalamualaikum....

Kali ini update tentang majlis perkahwinan adik my bff ..Saya da lupa la tarikhnya..tetapi da lama la kan.Masa tu jatuh pada hari raya..(Raya ke-4))..tp saya nk update jugak...Pic masa akad nikah saya xdapat nok upload sebab saya tidak menghadirkan diri pada malam akad nikah...cuma pic ni banyak kat umah sebelah pempuan...Jadi layan ajerlah...Temanya warna emerald green u'olllsss...tgh top masa tu hang tau!!! Semua comel2..cantik2 belake...terutama sekali aku...Amboi!!!



The Story Of My Life
kasi gambar tuan punye blog dgn bff cyg...
Props kat atas tu..aku yang sediakan..Terliur nak bergambar dengan props yang macam2 ni...so kiteorang bincang nk buat sendiri je..bukannya payah pun..kalau nak tempah...memang keluar modal yang banyak la...saya rasa buat sendiri jer lah..jimat sikit..kan?? kan??

adik my bff...(khaty)

tuan punye blog dgn pengantin lorrhhhh..


dari kiri...cik muniey...k.nor..aku dan sepupu my bff..cik ayu..(semua status single masa ni.)  ekk???

aduuu..mak aiiii...cantik kan pelamin ni...nak mcm ni jgkla...(koya kejap)

hantaran belah khaty..

hantaran dari pihak pengantin lelaki.
yang ni bergambar ramai2...
3 sahabat forever...muniey..syikin dan aku..

Nak dijadikan kisahla kan...pada awalnya aku xtahu jugak pasal hal ni..tapi...tapi ape???....Dah jodoh...Kite rancang jer tapi yang menentukan Allah s.w.t....Adik bff aku ni kawin dengan abang bff aku ni jgk...(abg syikin)...xsangka kan??? Itu dipanggil jodoh yer anak2...hihihi...Alhamdulillah....
Masa ni syikin pucat jer..yerlah..ade isi kat dalam perut tuu..(syikin dah kawin time ni)..huwaaaaaa!!
with adik kesayangan yg bongsu manje ni..ema.

da tukar baju..pink colour...comel kan...cute miut nak pengsannn..hihi

belok tekok-tekok(bergambar punya pasal)..kikiki...prop gojes u'ollllssss!!

Sekian dulula entry kali ni...nak masuk semua gambar banyak hang tau!! Jenuh cek nok menunggu upload photo...sikit-sikit  dahlaaaa...kite masuk gambar yang cantik-cantik jer...kahkahkah!!

.

.

.

.

.

.
oppssss...nanti dulu
.

.

.

.

.

.

cute kan??? perasan!!



Next...In Sya Allah....





Sekian...Wassalam..See u next post...

No comments:

Post a Comment