Monday, April 13, 2015

Kurti Dress...Awesome !!!





Waaaaa....Omeiiiinyer....puji diri sendirila...Akak beli baju ni kat ig Chanteq Store tau..Duk menggila sangat nak pakai kan jadi akak beli la sehelai RM 66.00 skali ngan postage.Saiz 38...kira murahla tu...kan.??..kan??

Tapi kan..kan...

Kalau tgk pic tu kat kaki tu corak lain kan..kat tangan pun lain...akak terpaksa potong la....kalau tak potong pendek kato cuci la kan sampah sarap semua baju akak sapu...labuh sangat dik oiiii...cedih jgkla..sebab corak tu cantiklaaa...terpaksa la kasi buang.....xkanlah nak pakai jugak..silap haribulan dengan muka akak sekali sapu lantai..dek tersembam pijak baju sendiri...nayoooo!!....Pendek lagi aku ni kan..ingat dah tinggiiiii...Spoil betul!!

Tapi xpelah..akak puas hati baju cantik..kain sejuk..feeling princess Kajol Malaya.(buat muka -cantik)...gelak besar kau .kahkahkah...

Pssst...Kucing pun nak bergambor jgk..sibukk jer!!