Sunday, March 08, 2015

Waktu Cepat berlalu...

Assalamualaikum...


Sedar atau pun tidak...hari ini dah bertarikh 08/03/2015...Soooo...nk cite banyak benda ni...nak cite semua ker?? Penatla jari aku nak taip..banyak sangat benda yang jadi dalam hidup aku sampaila sekarang ni...Umur pn da nak masuk 29 tahun...aduuu... mak aiiii..nak masuk 30 dah engkau ni???(saya sedar diri saya dah tua)...

(ZAMAN BERCINTA)

Orang kata zaman bercinta ni aduuu...mak aiii!! memang manis hang tau ka???Yup..bagai dunia ni kita punya..Tapi bukan kita punya..Allah yang punya tahu???Bercinta bagai nak rak..tapi???mana peginya cinta sehidup semati??sehidup semati la konon...Bercinta sahaja tapi matlamat sebuah cinta tu kemana??? Lastly.....separuh jalan...sia-sia je bertahun-tahun bercinta...sakit hati.... sakit jiwa...semua ada...

Tetapi nak bagitahu kat sini..bercinta tu banyak bagi kita pengalaman tau sayang2..Pengalaman hidup...erti hidup...Hidup ni ke mana kita tuju..mestilah di akhirat sana kan??So kena alert semua tu...aku bercinta dulu pn banyak juga buat silap..sedangkan bercouple tu satu dosa kalau kita tak pandai nak uruskan...Kalau aku..masa bercinta pi sana sini jalan2..memang aku ade kuarla kan...Aku ngaku terus..

Kalau diingatkan balik memang manisla masa bercinta ni..mesej..call....24 jam..sunyila kononnya kalau xmesej..xdgr suara..macam2lah engkou ni!!! Angaula katakan...Tapi aku berterima kasih kepada Si A kerana banyak ajar aku erti hidup...Bagi nasihat ke arah kebaikan walaupun last-last kiteorang berpisah jugak..(sedihla bertahun-tahun aku bercinta)..sia-sia je kan???

Kenangan manis sambut hari jadi aku..Aku pun lupa umur brape la masa ni..



  

Maniskan?? Apa tak manisnya..ber 'Ayg' tu tau dop...??? Hahaha..kelakarkan masa bercinta ni..??kalah orang yang da kawin...Malu pulak aku cite kat sini...tapi xpee..itu semua pengalaman...Pengalaman akan mendewasakan kita...

Jalan-jalan ambil angin pantai...Aku ni suka berjalan-jalan..nak pegi mana? cakap jer..hihihi...lebih suka pantai..tenang je tau...


perasan!


makan dengan tangan kanan tau...!!




Ade lagi??..Ade tu ade... tapi itu jelah aku update kat sini...banyak sangat nak citenyer...macam2 kenangan manis pahit masin..secukup rasa tau!!..yang penting semua tu kenangan...sudah tidak ada kena mengena dengan aku lagi..Yang berlalu biarkan berlalu...ok..Teruskan hidup dan bina hidup baru...ok sayang??...Kena kuat kalau tak main laghaaaa je ...aku penah rasa sakit..jadi kite sendiri juga kena sembuhkan sakit hati kite tu..Ingat Allah..Itu penting...

Okla..sekian dululah..untuk coretan aku pasal kenangan lama ni..Mengusik jiwa betul laaa...kan?

-Wassalam-