Sunday, March 08, 2015

After 5 Yearssss....







I'm backkkkkkkk !!!


Setelah lima tahun berlalu..xupdate any stories kat sini...akhirnya kembali berblogging..kihkihkih...
Dengan semangat yang membara aku akan update ap sahaja cerita..review atau apa-apa jelah yang aku nak update...

Dan untuk update stories yang pertama aku nak throwback kisah 5 tahun lepaslaa..hang out dengan bff aku laa...Sekarang ni sorang da kawin...da ada anak pun...yang duo orang lagi tu..dalam proseslaa..Proses apa???(proses cari jodoh)..kahkahkah!!!

Kiteorang hang out kat KFC Machang ni je...
k.nor

my bff ekin dan muni...ekin yg da kawin dan anak tu...zaman muda remaja...


makan banyak...ubuh kocik jer...kikiki..

ekin dan khaty..khaty pn da kawin..

Dadaaa!!! ini gambar tuan punya blog..lawak betul tgk muka a ku nih..(yg 2 orng ni blm kahwin tau..)


































Itu sahajalah aku nak share sedikit banyak story 5 tahun lepas...rasa lucu pn ade tgk gambar sendiri..Apapun itu semua kenangan yang memang tidaka dapat aku lupakan..Bersama kawan baik kite amat berharga tau..Bila da berumah tangga memang susahla nk kuar macm ni ag...kan..kan..kan..

LOVE U ALL MY FRIENDS...TILL JANNAH..

No comments:

Post a Comment